• Հայերեն
  • Русский

Թհերովագան Հարավային Կորեայում

Картинка: 

Օռիգինալ հոդվածը  Դիտելով կորեայի բուդդայականությունը, պետք է նշել, աճող հետաքրքրությհընը ըմդդեմ Թհերովագա. Դա արտահայտվում է տարբեր մակարդակներում, սկսած ականավոր Վարդապետներից եւ հայտնի պրոֆեսորների Chogechzhona և հասարակ հավատացյալների. Բնականաբար վերջերս քողարկյումեմ բավականին մի քանի գիրք, նվիրված Հարավային Բուդդայականամությանը.
Ահա մի քանի օրինակներ նման ժողովրդականությունը. Երբ ես այցելեցի Jetavana Խորհեր կենտրոն Սեուլում. ԵՊՀ մշակույթի կենտրոնի տնօրեն Իլ-մուկ Սինիմ, Կորեայի վանական Հեին-սա. Հետո մի քանի տարի մեդիտատսիա տարբեր վանքերից Կորեայի,  շատ հիասթափվածէր. Այնուհետեւ նա , մեկնել  Բիրմա  և այնտեղ մի քանի տարի ուսումնասիրել է վիպասանա աբհիդհառմա. Կորեայում, նա մշակել է բւռն  գործողուքյուն - Գրքեր, դասախոսություններ Բուդիստ Channel մի Խորհեր կենտրոն եւ այլն: Ձեռք է բերել լայն ժողովրդականություն. 
 
Հետեւյալ օրինակը. Վերջերս  Բուդիստ թերթում (불교 신문) եւ առաջին էջում ես տեսա մի մեծ հայտարարություն մասին նոր շարք Վարդապետներից է երկու կուրս,  վանքում Սօնու-սա (선운사). Ես շատ զարնացա. Այս վանքուն ուսումնասիրվում է, միայն Theravada. Ես լսել եմ, որ մի քանի տարի առաջ, պատրաստվում էին ՛ բացել դպրոց ուսումնասիրելու Նահայամա Զռատհօպադա Սւտռա (զարթոնքի Նահայամա), հայտնի փիլիսոփայական տրակտատ է, բայց հայտնաբերվել է և ինչ - որ բան շատ տարբեր են. Եվ սա Սօնու-սա. տաճարում փառավոր ավանդույթների իր բուդդայական ուսմունքներով. Այժմ սովորում են Պալի Թհերովագայ կանօն, վաղ բուդդիզմ, թհերովագա վինայա պրակտիկանանապանասատի և այլն
 
 
Հասկանալի է, որ այս երեւույթը ունի արմատներ, եւ դա ոչ միայն ինչ - որ մեկի քմահաճույք չէ. Բայց, իհարկե, որ այդ միտումները քայքայում են կորեական ավանդական մշակույթը Նահայամա բուդդիզմ, ուշադիր պահել դարեր շարունակ. Կրկին, ոչ բոլոր Վարդապետներն են համաձայն աճող  Թհերովագային. Հետեւաբար անխուսափելի են  հակամարտությունները.

 

 


Շաբ, 07/19/2014 - 14:38
Panyaanatta-ի նկարը
Panyaanatta
Яндекс.Метрика